Hemmafru.

Idag har det varit lite hemmafru varning på mig faktiskt!

Idag har jag:

♥ Har lagat mina egna köttbullar till middag.
♥ Har tvättat.
♥ Har städad.

Det är inte utan att man är liite nöjd med sig själv, man är ju liksom inte mer än människa eller hur?? 

har dock dundersupermega huvudvärk just nu, hade så gärna velat följa med de andra brudarna till Jessica men jag måste nog vila lite tror jag. Nya pigga tag i morgon med andra ord. Nu hägrar duschen för min del, sen är det dags att krypa ner mellan nytvättade lakan, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Hjelmberg

lilla sandy såå...inga pra kock språåååk på sig lilla flicka. tveksamt att man bakar sina egna köttbullar!! maybe laga??

2007-01-26 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback