Mitt 2006

Årets :

...Beslut:

Att plugga på Bosön.
...Dumhet:
Att jag är en fegis.
...Inköp:
Min mobil!
…Skiva:
Pink - I´m not dead 
...Nostalgi:
När jag pratar med Sandra ♥
...Pinsamhet:
Fyllan efter Lillsved maybe?
...Låt:
Shakira - Hips don´t lie.
...Nya bekantskap:
IK 1. IK 1. IK 1!
...Dummaste:
"Till vem skickar jag telefonräkningen om jag vill ha fast telefon?"
...Ord:
Najs.
...Citat:
"Jag har så jälva ont i min ballar!"
...Dag:
Fredag. Med fredagstrams!
...Roligaste:
Paris med tjejerna och nya skolan med tillhörande Campusliv.
...Tråkigaste:
Tjafs och gnäll.
...Felbedömning:
Att CSN pengar räcker.
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga?
Kommer du ha några nya för 2007?
Jag ska bli en fruktoholic. Typ.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2006?
Nää, dom är ju bara småskitar hela bunten!
Dog någon som stod dig nära?
Peppar peppar ta i trä!
Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007?
Fler blooperns a´la Dagens Kommentar! Moahaha!
Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför?
18 mars för att jag fyllde 20 år och blev därmed en gammal tant.
Vad var din största framgång 2006?
Jobbade ganska duktigt över hela Sverige.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mina knän.  
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder / Resan till Paris.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag kom in på Bosön.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006?
Boten Anna, vare sig man vill eller inte!
Var du gladare eller ledsnare 2006 jämfört med tidigare år?
Gladare. absolut!
Rikare eller fattigare?
Rik halva året, fattig halva.
Vad önskar du att du gjort mer?
Sprungit.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt. Det blir så fel ibland ;)
Hur tillbringade du julen?
Hemma med la familia.
Blev du kär i år?
Ja, i IK 1!
Favoritprogram på teve?
Desperata Hemmafruar & Bonde söker fru!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2006?
Nää, jag jobbar inte så.
Bästa boken du läste i år?
Allt av Denise Rudberg.
Största musikaliska upptäckten?
My Chemicle Romance.
Något du önskade dig och fick?
Sjukt underbara fantastiska mjukisbyxor.
Vad fick dig att må bra?
Fet mat, bra program på tv och när jag skrattar så jag får kramp i magen!
Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Att det var val kanske?!
En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att inte tala i gåtar. Säg rätt ut vad du vill i stället!
Citera en sångtext som summerar 2006:
"Look at the stars, look how they shine for you!"
Årets plagg:
Skinnjackan. Alltid.
Året resa:
Pariiiis!
Årets upplevelse:
Flyttat till Lidingö, där fåglarna säger "Piiip piiip"
Årets spel:
Singstar.
Årets fest:
Alla spontanfester. Fast julfesten & klasskampsfesten ägde nog mest!
3 ord om 2006:
Flytt, Nytänkande, Skratt.
Årets bästa smeknamn:
Äntligen har jag fått ett! SAAAAAANDY!
Årets konsert:
Vart ingen, eller gills Jonas Gardell?
Årets godaste pizza:
Fläskfile special!
Årets gladlåt:
Green Day  - Basketcase.
Årets sämsta inköp:
Kläder...
Årets dricka:
Loka Citron.
Årets sämsta ragg:
Kåta förvirrade fransmän. Dom är galna!
Årets fylla:
Blää, efter Lillsved, blää....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback