Raggninsrepliker

Några klassiska raggningsrepliker?

- Hej, jag har mer pengar Än du någonsin kan göra slut på.
- Bruden... Kan du suga en golfboll genom en 50 meter lång trädgårdsslang?
- Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??
- Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.
- Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad.
- Du måste vara trött i benen... (Varför?) För du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.
- Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik på listan. Så vad gör en till?
- Du är så söt att jag får hål i tänderna.
- Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!
- Glöm det. Leka doktor är för barn. Vi kan väl leka gynekolog!
- Hej, jag heter (ditt namn), vad tycker du om mig hittills?
- Jag är ny i stan. Kan du visa vägen till din lägenhet?
- Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä så pratar vi om första sak som kommer upp?
- Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?
- Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
- Snygga bröst. Får jag ta på dem?
- Säg mig, gick vi på olika skolor tillsammans?
- Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?
- Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?
- Vad vill du ha till frukost?
- Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.
- Vill du dansa, eller ska jag gå och leka med mig själv igen?
- Vill du dricka morgonkaffe med mig?
- Vill du gå hem snart?
- Vill du se något växa?
- Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?

Har du kanske råkat ut för någon av dessa eller kan du någon bättre?

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Inför stundande diabetescamp (kan vara bra för er som just hoppat på HB:n)
- Du är lampan på min freestylemätare
- Du är så söt att mitt insulin tagit slut
- Vill du vara mitt druvsocker?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback