Slutspurt!

Då var det fredag igen då. Skolan närmar sig med stormsteg och det börjar bli dags att dra sig tillbaka till den lilla mysiga ettan ute på Bosön igen. Har verkligen saknat alla i skolan galet mycket, men samtidigt har det varit härligt att glassa runt här hemma och umgås med nära och kära.

Idag är det någon form av slutspurt för i morgon kommer jag inte hinna fixa någonting för jag ska till stallet och ta hand om tre hästar innan vi ska iväg på middag i Skrapan. Fancy värre, I know :)
Idag gäller det att hinna med:

♥ Packa ner alla kläder / jülklappar som ska med tillbaka hem till mig.
♥ Piffa upp några burkar som jag fick av mammas polare, ska ha pasta i dem tänkte jag.
♥ Kolla på Hey Baberiba och käka chips med brosan.
♥ Piffa i ordning mina naglar, gaah dom ser ut som skit!

På söndag förmiddag packar vi bilen full med familjemedlemmar och mina jüüklappar för ett bege oss av till Bosön. Jag får minsann lift, underbart att slippa trängas på tåget! Fast det är klart, hur sjutton ska jag ha kunnat tagit med mig frysen på tåget?! Hoho vilken rolig syn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback