Tyngdlyftning.

Jahapp...
Idag var det dags. Tyngdlyftning med GustavIdrottsledarskapen.
Hade lite småångest med tanke på mina icke existerande biceps. Stackarna. Hur skulle de överleva??
Det vart i alla fall inte så farligt. Gustav hade sagt att jag skulle få ha ett sopskaft om jag ville för att alla andra var för tunga, men så vart det inte. Jag fick nämligen använda riktiga grejer precis som alla andra!  "Maxade" (kan man ens kalla det när det är så långa vikter??!!) på 20 kilo idag och det är inte utan att jag redan känner mig lite biff faktiskt. Dock tror jag att jag inte kommer leva på detta allt för länge då jag redan nu känner träningsvärken komma sakta sakta krypandes... 
Aj aj...

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Bra jobbat Sandy!

Postat av: Anonym

Nja, stången (misstolka inte nu för guds skull) vägde 15, därpå två stycken 5kg viker. Därefter 2 st 2,5 vikter blir 30 kg....

2007-01-30 @ 20:15:39
Postat av: Malin

På tal om dina icke existerande biceps, så var det riktigt kul när du skulle beskriva vart biceps sitter idag på humanbiologin =D och du.... det är min bästaste icke existerande biceps!!

2007-01-30 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback