Vikten av snygga påsar.

När vi var och shoppade i fredags så hade jag och Gangster en ganska intressant diskussion om vikten av att gå snygga påsar när man handlar i en affär. När Malin står inne på Oisis och får sin påse så säger hon högt och tydligt till oss att det är minsann hennes bästaste påsar. Man kunde bara ana leendet på hon i kassan.

Viktiga saker med påsarna?
- Att de har snören.
- Är i snygga färger.
- Att de är av lite hårdare kvalitet än bara en plastpåse.

Det är bara att erkänna alla tjejer där ute att ni har en liten samling med "finpåsar" någonstans i garderoben. Ni vet såna där fina som man ibland kan använda som en liten väska? Jag funderar på att gå till ordning och reda bara för att få en sån där snygg påse. Konstigt? Jag vet men va fan, man är väl inte mer än människa....


Kommentarer
Postat av: gangster

Jag vill bara påpeka att påsarna på Oasis är mina bästaste påsar pga att FÖRST så lägger de det man har handlat i en liten silkesaktig påse som sedan stoppas i en större delvis genomskinlig påse med fint mönster... Det är min BÄSTASTE påse!!!!!!

2007-01-16 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback