Bakfyllesmart

Jag är lite mysko.

När jag blir lite sur så mår jag alltid bäst om jag får göra nått, typ städa eller vad som helst. Sagt och gjort så satte jag igång och städade upp efter festen igår. Diskade, dammsög och pantade burkar. Jag är inte så dum jag för nu tjänade jag ju faktiskt en slant på att städa, mohaha!

Dock är H en smula förvirrad så risken finns att han inte kommer att märka den totala makeovern som har skett, men vad sjutton han är ju kille så vad ska man förvänta sig av sötisen?!

Nu sitter jag i alla fall här i den nystädade lägenheten, 41kronor rikare och väntar på att H med kusin ska komma hem så att vi kan gå och käka Pizza, jag är hungrig som ett djur!


De andra ska ut ikväll igen men jag känner mig verkligen inte laddad. Sitter och försöker hitta någon gullunge som vill hänga med mig istället men det går trögt tyvärr. Snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback