Bilder ifrån helgen

Självklart är jag är så svag människa så jag kunde inte stå emot allt tjat så det vart fest för min del i lördags också. Att man aldrig lär sig? Hur som haver, här kommer lite bilder ifrån helgen.

image101

Hann med lite lööv med H

image102

Kusin Erik, Johanna, Edvin, Susanna, Pettson och lilla jag på Sjökrogen

image103

Jag var hungrig okej...

image104

Förfest hemma hos Edvin på lördagen, här sitter jag med Susanna och Edvin.
Edvin ser väl gaanska nöjd ut, eller?

image105

Jag ser ut som en dvärg och H som någon form av jätte!

image106

På väg ner till Power Meet och samtliga ser väl ganska...hum...dragna ut?!

image107

H tar kort på oss genom...ehh... djungeln?

image108

Jag och grabbarna utanför Sjökrogen




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm dragna H ser ut som han ja jag vet inte sandra kom ni verkligen in ngn stanns;)

2007-07-12 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback