Brorsan fantiserar om tanter

Hade en heldag med mamma och brorsan igår på stan.
Vi letade skor till brorsan, käkade finmiddag på restaurang och hade de allmänt väldigt trevligt. Fattig som man är innan första lönen kommer säger man ju inte nej till de eller hur?!

Pontus fällde skönaste kommentaren när vi var inne på Lindex. Han fyller 13år och har väl precis börjat tänka på tjejer på ett lite annorlunda sätt. Vi går inne på Lindex och råkar gå förbi en kraftig tant som kollade på strumpbyxor.

Pontus: Ohh, fan syrran nu fick jag bilder i huvudet och det är inte trevligt!!!

Jag skrattade så jag höll på att ramla ner för trappan i affären, mamma suckade mest.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästaste brorsan vilka fantasier haha sandy jag tror du får lära han ett och annat om tjejer eller be H lära honom hur man hittar en prinsessa som dig ;)

2007-07-12 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback