Grill och Chill

Japp, nu har jag piffat och trixat.
Hade totalt glömt bort hur mycket det är att pussla med när man ska bjuda hem kära vänner på kalas!
Okej, jag är väl kanske lite extrem o andra sidan men vad sjutton, jag vill ju att de ska bli kul!

Jag har..

...handlat mat för ungefär tusen personer, de kommer typ 10...
...klippt gräset (vuxenpoäng, hallå någon?!)
...vattnet blommorna (vuxenpoäng igen tack!)
...parkerat bilen snyggt så att alla frå plats! (stilpoäng kanske?)
...Skickat ut vägbeskrivnng, okej de var på Facebook men i alla fall...
...letat efter en form som jag kan göra efterätt i. Har ännu inte hittat den. Nästa steg: Panik-leta!

Detta gör att jag i mogon kan piffa mig själv i lugn och ro och sedan bara äta, dricka och njuta!

Pedant? Jag?! Nää inte alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback