Härlig Dag med Tjejerna

Eftermiddagen började med shopping med nyss hemkommen Faj.
Jag måste vara the master of the master när det gäller att rea-fynda!

Svarta shorts för 100:- (249:-)
Ljusa Jeans för 99:- (599:-)

Efter-reflektion 1: Det var Fia som hittade shortsen, alltså var det inte jag som var så mycket master. Fuck...
Efter-reflektion 2: De enda jeansen jag har köpt de två senaste åren är för 99:- / 49:- på Gina Tricots olika readagar. Är jag då en reafyndare eller en snåljåp??

Skitsamma, kul hade vi i alla fall.

Sedan anslöt Pettson och Faj fick lite presenter och vi käkade lite Gränden, precis som vanligt. Snackade lite skit, kollade vilka ifrån gamla skolan som är gravida, vilka som är ihop med vem och annat onödigt men ack så roligt vetande.

I morgon ska vi dra ihop ett mega gäng och festa järnet! Förfest med grill och chips innan vi drar ut till Sjökrogen, hoppas de kommer bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback