Karatefyllautgång

Blä.

Urk.


Jag är nog fortfarande en smula bakfull om jag ska vara ärlig. Jag är inte helt säker på vad som hände i fredags egentligen. På förfesten gick det väldigt lugnt till och jag, Faj, Ida och Pettson var bara lite salongsberusade. Sedan gick vi vidare till Sjökrogen och där var det som att de slog slint i våra små söta hjärnor.

Kompis 1 hånglar. Konstant.
Kompis 2 Spiller öl på alla när hon dansar och blir inom kort utslängd.
Kompis 3 ser jag inte ens skymten av...

Vad hände?

Likt en hönsmamma sprang jag runt och kollade efter alla. Detta resulterade i att jag kände mig väldigt nykter och konstant hade en öl i handen hela kvällen. Detta resulterade i att jag fick min mega fylla ungefär en halvtimme innan stängning och inne på Donken. Värt? Suck. Det är inte utan att man blir trött på sig själv när man går och lägger sig full som en kastrull och tycker rummet snurrar som en annan karusell.

Men så mådde jag som jag förtjänade igår också. Det var sjukt nära att jag drog en vit lögn och skippade jobbet men H skällde lite på mig och sa att jag minsann skulle palla mig dit. Så här i efterhand känns de ju bra men igår hatade jag mest honom och planerade hur jag skulle "råka" kväva honom nästa gång han sov...

Min plan för när jag går ut nästa gång:

1. Ska endast ha med mig en liten samling kontanter och inget kort.
2. Efter halv ett ska jag inte dricka en droppe alkohol.
3. Varannan vatten.
4. Ska förvara min pengar säkert och inte löst i fickan för då försvinner dom väldigt lätt.

Dock är det osäkert om jag kommer att förtära alkohol igen inom en snar framtid.
Kanske till Cabarén i vinter i skolan? Eller skolavslutningen kanske? Hum...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm lovar att det kommer bli alkohol innan dess;) SAKNAR FREDAGS TRAMSET!!!! Vet du var de säljer billiga kor?
Korea haha ;)

2007-07-29 @ 12:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback