Latmask

Den här veckan som kommer är sista veckan som jag måste jobba riktigt hårt, sen är det mycket lugnare de sista veckorna. Skönt! Den här veckan har jag ganska soft schema också eftersom jag bara jobbar eftermiddag-kväll. Dock lider jag av någon form av storhetsvansinne då jag tror att jag faktiskt ska hinna med att laga mat, träna och annat nyttigt innan jobbet. Dock vet vi ju alla hur det kommer att sluta eller hur?

Man ställer klockan runt nio, så att man känner att man inte sover bort hela dagen. Dock kommer jag i samma stund som jag vaknar, inse att det är lååångt kvar innan jag börjar jobba och vad gör man då? Jo man börjar i sitt stilla sinne att rannsaka saker som man kan skära bort, tex. laga mat. Sagt och gjort. Sen sitter man där likt förbannat på jobbet och undrar vart hela dagen har tagit vägen och varför man inte har lagat mat, tränat, ringt de där samtalen och allt de där andra man skulle ha behövt göra...

Men jag antar att man inte är mer än människa eller hur?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback