Min rädsla för Keso

Keso är bra.

Alla hälsomänniskor säger att det är bra, nyttigt och hela baletten. Och jag vill verkligen.
Jag vill verkligen tycka om Keso men jag vågar helt enkelt inte smaka!

Tror att jag har haft en chockupplevelse som liten som haft nått att göra med Keso. Tror att det kan vara konsistensen som skrämmer mig. Det där läskiga konen inuti. Kommer inte ens ihåg hur det smakar men jag misstänker att det verkligen är läskigt.

Dock har de ju kommit i massa coola smaker nu så jag tänkte prova idag. Pallade mig ner till ICA och smög fram till mejerihyllan. Tittade nervöst efter förpackningen och tror du att det finns nått? Nää, just det! Bara vanlig naturell smak och det vågar jag verkligen mig inte på! Ska försöka samla mod att försöka i morrn igen på jobbet.

Önska mig lycka till! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback