Rapport ifrån Power Meet

Igår var det fest som gällde.

Vi träffades ett gäng hemma hos H och förfestade först innan vi drog ner på stan. Där kollade vi lite bilar, Edvin och Susanna åkte lite karusell, vi kissade i buskarna, träffade gamla kompisar och kollade på några bilar till innan vi gick till Sjökrogen. Väl där inne träffade jag Mamma, morbror + tjej och grannen + tjej. Kul. Verkligen kul när man är full som en kastrull...

Väl inne ägde vi den lilla scenen i hörnet. Vi rockade och skrek oss hesa till Sommartider, Cara Mia, Sexy Back och andra godingar. Oslagbart. Träffade även min söta Madde där inne, mycket trevligt!

Efter att ha dansat i fyra timmar non stop mer eller mindre och efter att en efter en hade lämnat oss var vi ett tappert gäng bestående av Edvin + girls kvar. Alltså jag, Johanna och Susanna! Vi drog så klart sedan vidare till Donken och självklart käkade jag mina obligatoriska två cheeseburgare. Mums!

Sedan begav vi oss hemåt och sussade sött som små grisar hela natten lång.

Kvällens sämsta raggningsreplik:
"Hej, vart ska ni? Det här är min kusin förresten (hälsa då på henne!)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback