Styrketräning på ½ kvadrat

½ kvadrat är väl ungefär vad finns kvar i Hs lägenhet när man ställt dit alla möbler. Där körde jag styrketräning igår medens han var ute och sprang och tro det eller ej med det funkade faktiskt!

Körde ganska mycket mage eftersom det inte tar så stor plats.
Sedan vart det bland annat den kissande hunden, utfall genom hela lägenheten och knäböj där jag fick plats.
Var så trött i låren att jag bara skakade efteråt. Ganska skön känsla faktiskt!

Höll på i 45 min och under tiden tittade jag på Allsång och sjöng med för full hals. Tur att ingen såg mig! Men kul var det i alla fall och jävlar vad jag tog i när det var Makaroni med Lasse Holm hehe, lite utav en Bosölåt.

 

Idag startade jag med 40 minuter Power Walk i solen. Kändes bra kan lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback