ALLA STORHANDLAR VISST PÅ EN SÖNDAG!

Jag hade tyvärr fel angående de där med när folk storhandlar.
Det verkar som att alla storhandlar på en söndag!

Förvirrad som jag är, råkade jag traska in på jobbet en timme för tidigt. Dock var det värsta rusningen så jag fick hoppa in i en kassa på en gång. Lite extra pengar så där, alltid trevligt!

Dock kände jag mig lagom trevlig när jag mest satt där och tyckte synd om mig själv med feber och allt, men vad gör man inte för kunderna? Eller nått... Hur som haver lyckades jag ta mig igenom hela eftermiddagen / kvällen hyfsat felfritt. Jag var riktigt nöjd faktiskt.

När jag hade tömt min kassa på pengar så begav jag mig hem till världens bästa pojkvän vid sisådär 22:30 snåret. Dock satt han uppe och väntade på mig den sötisen.
 
H: Är du pigg?
Jag: Nja, sådär, hur så?
H: Det är basketfinal i NBA i natt klockan 03:00, vi måste se!
Jag: Jaha, okej. Man kommer du att orka gå upp då verkligen?
H: Självklart, det är ju finaaal!
Jag: If you say so...


(I morse 06:05)

Jag: Kollade du på någon basket i natt eller?
H: Ehh... nej...

Han är ju lite söt ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback