FÖRVIRRANDE DAGAR

Med fester, jobb och bakfulla är det svårt att hålla reda på alla dagarna. Jag blir helt förvirrad. Känns verkligen som att det är måndag idag. Men det är ju faktiskt söndag! Synd bra att jag har jobbat hela dagen så man inte har upplevt den där softa söndagskänslan. Funderar på att tracka min kära boyfriend och fråga om han vill hitta på nått kul idag. Men han ska säkert träna eller nått annat seriöst. Som tur var för honom så ska vi i alla fall kanske ut och käka på tisdag för då är jag ledig! Wohoo!

Jag: Söt, vad gör du på tisdag?
H: "Sola och bada i..."
Jag: Nej, du vet den där middagen jag har bestämt att du ska bjuda mig på?
H: Ja?
Jag: Den ska vi ta då och då vill jag vara V.I.P hela dagen!
H: ??
Jag: Ja, alltså vi ska hänga hela dagen, bara du också jag...

H: Jaha, okej...

Det är så härligt att jag inte är en sån där krävande flickvän som tvingar min kille till massa saker.
Jag är rätt nöjd med honom faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback