INGEN STORHANDLAR PÅ EN SÖNDAG VA?

Usch, inte bra inte bra...

Halsen är tjock som satan och känner mig skapligt hänglig. Har inte tid att var sjuk nu!

Ska jobba idag 14:30 - 22:30. Känns ju sådär lagom kul. Tjänar ju som mest på söndagar så jag vägrar att ringa in och säga att jag är sjuk. Jag lever just nu i tron om att ingen handlar på en söndag. På sin höjd lite mjölk, men ingen storhandling. Någon som håller med mig??

Hoppas hoppas hoppas....

Man kanske ska hoppas på att det sprids en epidemi i stan? Alltså ingen farlig, bara en förkylning eller nått så att man måste stänga ALLA butiker? Ska ju vara så typiskt att man fick jobb på den affär som har öppet längst av alla i hela stan.

Nej, sluta klaga nu!

Ska i alla fall förbi en sväng hos Älsklingen strax, han är säkert bakfull och jävlig, moahaha! Operation mobbig! Sedan blir det lunch med Pettson, det ska bli skitskoj för hon har en hel del skvaller for me :)


Kommentarer
Postat av: kakan

stackare som e sjyyk! uscha.
Jaa haha nu e han glá :D jag mä! =)
känns bra att inte åka nu. finns mkt mer positivt av att jag stannar hemma än drar dit.
krya påre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback