Jag skulle ju bara...

Jag skulle bara ner en sväng på stan och kolla lite.
Tror ni inte att jag kommer hem med halva stan i diverse kassar?!
Jag som inte har så mycket pengar heller. Suck.

Ett par flipflop, 49:-
Ett par vita tygskor, 149:-
Leggins, 79:-
En topp, 64:-
En klänning, 49:-
Strumpor, 39:-

Vad hände liksom?

Får väl skylla på att det faktiskt var rea!
Jag var på väg att fortsätta min framfart men lyckades dra i handbromsen och bege mig till H:s lya innan någon större skada skedde. Som tur var. Tänk vad som hade kunnat hända annars. Hade väl kommit hem med fyra par jeans och tre tjocktröjor "bara för att de var så billiga!"

Ibland blir jag nästan rädd för mig själv.


Kommentarer
Postat av: mimmie

vart fan hittar du alla jävla fynd nånstans?!

Postat av: gangster

Hallåå Saandyyy!!! :) Vad hände liksom... Det var samma fråga jag ställde till mig själv. Var på Justin i måndags (Jag och Justin hade det underbart tillsammans!) Jag å syrran kika lite på stan och jag som inte har några pengar eftersom jag inte får någon lön förens nästa månad skulle bara kika lite... Det slutade med att jag shoppade en väska, ett par shorts med hängslen och ett linne.. på syrrans konto! HAHAHA :) och gangster som jag är kommer jag inte betala tillbaka!!! MUAHAHAHAH!!.. förens nästa månad då... ;) Saknar dig Sandy!! Massa kramar!!

2007-06-27 @ 14:40:10
Postat av: mia

Jag tycker ändå att du borde få pluspoäng för att du valde de billiga grejerna...

2007-07-02 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback