JAG STARTADE EN EPIDEMI

Kom just på en otroligt korkad sak!

Skrev ju tidigare att jag ville att en epidemi skulle drabba staden så att vi var tvungna att stänga ICA MAXI (läs: jag får ledigt!). Jag ville dock bara att folk skulle bli lite sjuka, typ förkylda. Tror du inte att de har gått och hänt? Smart Sandy. Suck. Vad har jag nu ställt till med??!

Halva jobbet är borta för att de är förkylda, vilket betyder att jag inte bli ledig, nej nej, utan jag får jobba häcken av mig istället! Vad tänkte jag med? Men brukar ju säga att man får skylla sig själv, och så vart det väl ja, eftersom jag åkte på skiten själv.

Idag är jag i alla fall bättre och har varit på jobbet hela dagen.
Duktig flicka!

Nu ska jag bege mig iväg till stallet och rida Hot Shot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha låter ju bra=) Kom på att det var länge sen jag läste så ville bara skicka en midsommar kram till dig:)

2007-06-21 @ 16:53:10
Postat av: Anonym

http://filtanna.blogspot.com/ kolla detta då!! nu jäklar har jag lite att göra... puss och kram

2007-06-21 @ 20:37:50
Postat av: mimmie

kul o se dig idag gumman! även fast man stod i din sega kö helt i onödan!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback