KASSATRUBBEL

Usch.
Idag var jag nog sämst på jobbet.

Några härliga exempel...

1. Lyckades vid ett flertal tillfällen trycka in att kunden köpt fler varor än vad det gjort. Kunderna blir då oftast arga och kommer viftandes med sina kvitton och vill att jag gör om allihopa. Kul. 
2. Råkade glömma en dams rabatter. Då gick hon i taket och vart mycket sur när hon insåg att hon inte kunde dra av det på kvittot utan fick pengarna i handen.

Ville mest sätta mig i ett hörn och gråta när jag äntligen, efter två ½ timme i kassen, blir avlöst för rast, men rasten är bara ½ timme så jag hinner inte. Bajs.

Dock slog jag på stort och köpte korv med bröd + en Cola när jag jobbat klart. Då vart jag glad igen och sjöng glatt Markoolio hela vägen hem i bilen. Tänk var lättroad man är trots allt.


Kommentarer
Postat av: mia

Tja...
Det är inte lätt, vet jag har själv jobbat i liten konsum nära butik. Där storhandlar dock inte folk sådär jättemycket.
Och tanterna går ofta fråga vad det är för konstig frukt de köpt just idag!

2007-06-17 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback