KLASSMYS

 

I torsdags var det häng med klassen som gällde.

Strålande sol och glada klasskamrater gjorde dagen hur mysig som helst. Till en början bjöd lärarna på tårta sedan pressade vi lite på bryggan innan det var dags på årets första dopp! Jag kan väl säga som så att jag hoppade i, och sen var jag uppe så fort igen att ingen hade märkt att jag hade lyckats med bragden att ta mig ner i isvaken, vattnet, eller vad man nu ska kalla den kalla skiten!

Fram emot kvällen var det grillning med Campusgänget. Med mat i magen och lite påfyllning i alkoholomloppet så drog vi oss ner till bryggan med musik och filtar i högsta hugg! Där möttes vi av en minst sagt aggressiv svan (Ja, självklart sa den Böööp!) Den lämnade oss aldrig i fred och det var med livet som insats vi befann oss på bryggan. Vi övervägde ett tag att offra någon till besten men vi kom inte överens om vem som skulle passa svanen bäst i smaken. Dock försvann den efter en stund och vi satt och kolla på en galet fin solnedgång. Det var inte utan att man fylldes med lite vemod inför avslutningen...

Som pricken över i:et gick jag, Mia, Älgy och Tian hem till Tobbe för att sjunga lite karaoke. Vi var kort sagt grymma! Vi tog nog i som mest när det vart "Jag ska köpa vingar för pengarna" och "Barbie Girl"
Antagligen hörde nog hela Campus vad vi sjöng, men vad gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback