MÅSTE JAG VÅRDA KUNDEN TILL VARJE PRIS?!

Ucsh, är täppt som en annan förkyld stackare idag. Blää!

Ringde och förvarnade på jobbet att jag kanske inte kommer i morgon.
Jobbar 07:00 - 14:30 så det känns ju så där halvlockade verkligen...

Håller dock tummarna för att jag som genom ett mirakel skall bli frisk tills i morgon. Pengar pengar pengar!
En förkylning är ju inte så jobbig i sig men tänk dig själv om du skull gå och handla mat av någon som är superdupermega förkyld. Sådär halvtrevligt. Snor, rinniga ögon och nysningar hela tiden är väl kanske inte hur man "vårdar kunden på bästa sätt", eller hur?

Vad menar förresten ICA MAXI med att de vill vårda kunden på bästa sätt. Betyder de här att jag måste göra nått snuskigt med en kund om den vill de för att den annars hotar med att sluta handla hos oss? Eller måste jag ge dem fotmassage om de så kräver?

Vad får jag alla knäppa tankar ifrån?

Ibland blir man nästan trött på sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback