Min lösning på vardagsmotion

Usch, jag är så fruktansvärt lat.

Vill verkligen träna men de gånger jag kommit igång och vill fortsätta, som typ nu, åker jag på en förkylning eller så kommer det nått viktigt i vägen så att jag inte hinner.

Dock har jag hittat lösningen!

Har dumpat av min gamla cykel hemma hos H, som bor centralt och bra. Sedan ska jag använda den och trampa mina kilometer till jobbet varje dag. Har väl kanske 3-4 km till jobbet ifrån han och det är ju alldeles lagom för då kommer man inte fram dyngsvettig och härlig till jobbet. Kanske. Hoppas jag i alla fall?
Hur som haver får man i alla fall lite vardagsmotion, alltid nått liksom. Dessutom behöver jag inte tajma någon dum buss OCH man har större chans att få en najs bränna om det är sol!  

Wohoo, vad jag är smart!


Kommentarer
Postat av: Roomie

om du tränar SÅ mycket kan du hänga med mig och cykla när dukommer tillbaka till camp i höst :)

Postat av: Sandy

Njaaaa, du är ju lite utav en cykeltok så jag är föga tveksam alltså... Jag har ju en tantcykel och cyklar typ, långsamt!

2007-06-28 @ 17:00:56
URL: http://laugh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback