MORGONPROMENAD TACK VARE RIX MORGONZOO

Jag är beroende av Rix Morgonzoo.

De är så roliga att jag flera gånger om dagen viker mig av skratt när de drar sin dåliga skämt eller börjar tjaffsa om någonting totalt ovärt. Jag har även kommit på att jag kan förena nytta md nöje nu när jag börar lite senare om dagarna.

Jag går nämligen upp och går ut på en Power Walk 30-40 minuter innan jag käkar frulle och lysnar på dem i Mp3:n. På sätt får man röra lite på sig på morgonen och så får jag lyssna på mitt älskade Morgonzoo!


Kommentarer
Postat av: kakan

hahahah jaaa! shiet asså... hur man va!!
såg du mina intressen där i spalten till höger, om du uppdaterar sidan när du e inne på den kommer de upp.. haha...
H-Å-N-G-L-A.. hahah :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback