Musiksmaken blir som förbytt

Det är lite intressant vad man förändras när solen tittar fram och temperaturen stiger.

Jag ser mig själv som en smygrockare när det gäller musik. För det mesta lyssnar jag på:

♥ My Chemicale Romance
♥  Neverstore
♥  Fall Out Boy
♥  Green Day

Men som varje år så blir min musiksmak som förbytt på sommaren. Rocken känns lite för mörk och istället lyssnar jag på alla dessa sommarplågor, typ Markoolio, "Dunka mig gul och blå" och annat nördigt, sköna låtar som spelas när man är ute och Gyllene Tider så klart.
Varför blir det så?!

Konstigt.

Någon mer som gör samma sak eller bara jag som är coco?


Kommentarer
Postat av: Mia

Vet inte, lyssnar på radio rix och megapol (alternativet är julskivan jag inte får ur stereon) eftersom vi bara har två radiokanaler i jönköping... och så brosarns ipod när jag snor det då!! Flogging Molly eller något - typ irländs pub!! =)

2007-07-02 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback