Mysdag

Igår fick jag äntligen min VIP-dag som jag har tjatat om.

Först gick han till ICA och köpte färska baguetter till frulle. Det började bra vill jag lova.
Sedan begav vi oss ner till Löga för att jobba på brännan men solen var väl framme ungefär två minuter av den tappra timmen vi låg där nere. Sen gav vi upp och med köldskador begav vi oss hemåt. Där gjorde vi i ordning men mumsig fruktsallad och sedan chillade vi lite.

Fram emot kvällningen piffade vi oss lite och drog oss ner till Bill & Bob för att käka en bit mat. Mums. Hungriga som djur satt vi där i 1/2 timme och väntade på våran mat. Proppmätta rullade vi sedan därifrån till ICA för att köpa lite godis (!) till bion. Oceans Thirteen stod på schemat och med våra favoritplatser i salongen kunde det ju inte bli bättre. Filmen var riktigt bra och jag garvade högt ett antal gånget. Dock verkade resten av folket i salongen totalt humorbefriande men men, tycker jag att det är kul så skrattar ju jag, no matter what liksom. Moahahaha!

Försökte ta lite snygga bilder under kvällen men han verkade inte lika road som mig så det var liksom inte så mycket av det. Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback