SOLIG DAG MED TUMMEN MITT I HANDEN

Klockan nio var Frans, den hurtbullen uppe i lördags. Urk. Jag försökte gömma mig så gott det gick i H:s lilla 1:a men det är som ni förstår, inte så lätt. I stället för ett lätt "Godmorgon"  så fick jag en kudde i huvudet och ett glatt, "Nu är det frukost!". Jag som inte är alls för morgonpigg, speciellt inte dagen efter, släpade mig upp och vart genast lite gladare när jag såg att han hade fixade frulle, tjohoo!

Sedan bar det vidare till Jocke på andra sidan stan för att väcka honom. När vi fått liv i honom drog vi vidare till Löga där det var strålande sol och beachvolley som väntade. Jag, Jocke och Frans var det grymaste laget! Vi krossade dom andra kan man säga! Jag servade grymst och gjorde två sjukt snygga power slides! Dock missade jag väl ungefär resten men vad sjutton, vann gjorde vi i alla fall!

In you face H! ;)

Sedan var det dags får årets andra dopp och man brukar ju säga att borta är bra men hemma är bäst och det stämde verkligen här för vattnet var säkert 5 grader varmare här hemma, tjohoo!

Dock var det inte lika mycket tjohoo när jag fick galet ont i min tumme och spenderade resten av dagen på Akuten. Kul. Kul tumme. Dock var inget av, utan det var "bara" lite pajade mjukdelar. Så nu sitter jag mest och knaprar Alvedon och hoppas på bättre tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback