TRÄNING I SOLEN

Var riktigt träningssugen idag så det var 1 timme och 20 minuter minsann, inte illa pinkat!

Började med 10 min uppvärmning på cykeln.

Sedan var det styrkeövningar som stod på schemat. Större delen av kroppen fick sig en genomkörare i 50 minuter. Började med låren för att sedan köra magen, rumpan, magen igen, rumpan, låren och till sist ryggen.
Gjorde 12-30 reps beroende på övning och sedan tre set på varje. Gjorde ingen övning för överkroppen då jag fortfarande har lite ont i tummen och helt enkelt inte pallade tortera den med hantlar. Stackaren.

Avslutade med intervaller på cykeln i 20 min.
Intervallerna bestod av 1 min full fart, 1 min vila, 1 min full fart o.s.v...

Riktigt nöjd faktiskt, nu är jag mest hungrig som en varg!


Kommentarer
Postat av: kakan

oj oj ooj där. bra tränat! själv är man inte lika deciplinerad, OCH tydligen ska jag springa milen på torsdag :| !?!? de berättade min nya tränare som igår berättade att de ville att ja skulle skriva på för dom! OH MY...
hur fan ska de gå liksom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback