TREVLIGT FOLK I MIN KÖ

Puhh...

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet och ska vara tillbaka klockan 8:00 i morgon. Blää. Men men, pengar pengar pengar får man tänka :)

Hade i alla fall mycket trevligt besök i min kö idag, my one and only V.I.P Mimmie minsann! Grattis till jobbet förresten! Sedan var även mammsen där med brorsan och lite senare kom min morbror Kent med sin tjej, riktigt kul med lite släktingar så där på jobbet. Tyvärr kunde jag inte fiffla med siffrorna. Sorry...

Nu ska jag gå och sussa, H är och kollar på film med grabbarna så han kommer väl hem någon gång i morgon bitti eller så. Trevligt sällskap liksom. Men men, då får jag sova i fred i alla fall utan att NÅGON snor täcket. Då har jag minsann täcket när han kryper ner och ska sova, Moahaha! Fast han var väldigt snäll och fixade lite ifrån systemet åt mig idag OCH hämtade mig på jobbet. De ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback