UTGÅNG MED PÅ HEMMAPLAN

För att sluta tänka på alla sötnosar man kommer sakna i sommar så gjorde jag som man sig bör. Jag festade! Vi samlades hemma hos H. Partypatrullen för kvällen bestod av Pettson, Elin, Challe, Jocke, Frans, jag och H. Efter en grym förfest drog vi oss till Pluto där vi kort sagt gick in och ägde! Det är så skönt på terrassen för där är det öppet tak så man dansar under bar himmel. Tack gode gud för det, annars hade svettlökarna varit större än pannkakor kan jag lova.

Pettson och jag var nog bäst när vi dansade allt vad vi hade till Darin och andra nördiga låtar. Det bästa var att hon, rockaren, kunde hela texten. Moahahaha! Ni är hjärtligt välkomna att påpeka detta för damen i fråga då hon hade en del promille i blodet. Jag var dock inte sämre när jag, skitstolt visar upp för mina ölhävar vänner att jag minsann drack upp min öl först av alla. HA! De verkade dock inte lika impade som jag var av mig själv? Konstigt...

Kvällens avslutades på TipTop med en hamburgetallrik som jag glatt gluffsade i mig. Man kunde tro att jag inte hade fått man på en månad. Men gott var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback