UTMANAD AV MIMMIE

Vart utmand av tanten Mimmie att fixa de här så nu har jag inget val antar jag.

Here we go...

FYRA JOBB JAG HAR HAFT
1.
Inspiratör
2. Lägerledare
3. Städare
4. Stalltomte

FYRA FILMER JAG KAN SE OM OCH OM IGEN
1.
Dude where´s my car?
2. Eurotrip
3. Madagaskar
4. Stockholm Live

FYRA STÄLLEN JAG BOTT PÅ
1.
Gidonsberg
2. Dingtuna City
3. Dingtuna landet
4. Bosön, Lidingö

TV-PROGRAM JAG ÄLSKAR ATT TITTA PÅ
1.
Desperate Housewives
2. Gray´s Anatomy
3. Scrubs
4. Ugly Betty

FYRA PLATSER JAG SEMESTRAT PÅ
1.
Spanien
2. Grekland
3. Västkusten
4. Öland

WEBBSIDOR JAG BESÖKER DAGLIGEN
1.
Aftonbladet
2. Blogg.se
3. Min mail
4. Facebook (Bubblare!)

FYRA FAVORITMATRÄTTER
1.
Tacos
2. Grillspett
3. Pappas Pizza
4. Tonfiskröra & Spagetti

FYRA STÄLLEN JAG SKULLE KUNNA TÄNKA MIG ATT VARA PÅ JUST NU
1.
I en pool
2. På stranden
3. På hästryggen
4. Sovandes i sängen...zzzzz....


Kommentarer
Postat av: mimmie

staltomte? vafan är det?

Postat av: mimmie

svårt att du kände piken när ditt namn klart o tydligt var bokstaverat ;D

2007-06-14 @ 20:20:00
URL: http://meme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback