UTSPARKEN

Utsparken som ägde rum i tisdags var galet lyckad!

Dagen började med lekar och jag som var lagledare för Reggae. Vi var kort sagt grymma, gick in för rollen med hull och hår. En av våra klockrena kommentarer var:

Frida: Nu är det fika!
Laget: ???
Frida: Ja, ni ska få fika!
Laget: Vad är fika?
Frida: Ni får paus för att kunna röka på!
Laget: Jahaaa!

Vi var otroligt duktiga och fick galet mycket poäng på alla stationer. Trevligt trevlig! Dessutom mutade de mig som lagledare genom att bjuda på Öl, sprit, massage samt att de bar runt mig mellan stationer. Ännu trevligare! Dagens kommentar kom dock ifrån en deltagare i Team Rock när han kom till en station där man skulle stoppa godis i munnen.Han: Vad bra, jag som är jättebra på att ta saker i munnen!

På kvällen vankades de fest. En helt otroligt mysig båtfärd hade vi mellan Bosön och Sjövillan. Synd bara att vi flickor vart så otroligt kissnödiga, eller hur Kakan? Vidare under middagen så hade jag herrarna Simon och Kviding på varsin sida så det kunde liksom inte misslyckas. Roliga tal och telegram kom under kvällen och jag skrattade så tårarna sprutade åt en viss lärare drog lite skämt om vad de frågas efter för tekniska egenskaper på en anställningsintervju. Hon förstod inte alls varför hon inte fick jobbet trots att hon kunde både: 

Overhead
(pekar över huvudet)
Power point (pekar med lite kraft åt ett håll)

Fram emot två drog jag mig hemåt och somnade, visserligen lite småfull men ack så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback