Den Jävla Våren

Nu har solen gått ner och det är inte utan att det pirrar lite i magen. Snart är den där jävla efterlängtade våren här snart. Tänka sig va?! Äntligen får man plocka fram brillorna och ballerinaskorna. Som vi har sucktat, längtat och väntat. Idag har vi i alla fall mest hängt ute hela dagen, skönt. Dels på Utbildningen där vi var ute och gick och pratade om naturen i två timmar. Vad har de med ämnet utbildning att göra tänker ni? Fråga mig inte. Snälla...

Det har blivit lite Humanbiologi-plugg för min del idag, men nu har jag gett upp. Dels för att det är Sverige - Nordirland på TV, men också för att jag inte pallar mer och hellre vill mysa lite i min säng.

Nu är det najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback