En tisdag

Nu ska jag försöka ta tag i min blogg. Det har varit väldigt segt sen jag kom tillbaka ifrån fjällen. Sorry.
Idag har vi i alla fall varit på musikal med klassen. Jag tyckte den var helt OK men den inte hade varit så lång.
Vi trodde att den skulle vara 2 timmar och 45 min med paus. Vi satt där i 3 timmar och 30 min! Pust...
Till och med våran kära lärare Marie plockade upp mobilen när det började dra sig emot slutet. Dock var stora delar av klassen svikare som smet iväg i pausen. Fegisar! Vi som stannade kvar och var tappra fick i alla fall se våran söta Anna K på scenen. Hon hade gjort alla scenkläderna och självklart vart hon tackad i slutet. De ni!

Sedan irrade jag, Tian och Tobbe runt på stan och provade snygga hattar, fula hattar, snygga brillor och fula brillor. En helt okej eftermiddag om du frågar mig. Dock kom jag hem vid sju snåret och fick en smula ångest. Det är prov i Humanbiologi på torsdag och jag kan inte säga att jag är så där überhaj på det för tillfället.
Men det löser sig har en viss person lärt mig. Det gör det alltid.

Nej nu ska jag nog dra mig till sängs.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback