Helgsammanfattning

Jaha, då ska jag försöka mig på att sammanfatta helgen som har gått.

I fredags kom min söta Pettson hit på besök. Obeskrivligt kul att träffa henne, har inte setts på mer än ett halvår. Hon hade rakat av sig håret men var fortfarande samma sköna tjej! Så klockren på alla sätt och vis. Fick för övrigt antagligen världens coolaste present av henne. Ett par bröstvårsvärmare! Haha! Lurviga små pluppar som man skulle klistra på när det vart lite kyligt ute. Dock var det ganska stora och det skulle nog sätt föga charmigt ut om jag hade satt på mig dem. Men sjukt rolig present i alla fall, skrattade så tårarna sprutade vill jag lova. Kanske något att ha under ett urringat linne om man INTE vill ha med dig ett ragg hem?
 
Fram emot kvällningen drog vi oss hem till Raz för att förkröka lite. Innan dess var vi på Grabbarnas och käkade en bit mat. Fast de var ingen höjdare direkt. Vi fick vänta jättelänge och när maten väl kom, var det inte överdrivet mycket mat på tallriken. Killarna drog till närmsta korvmoj så fort vi lämnat restaurangen. Men trevligt hade vi, det var trots allt 14 personer eller nått sånt. Riktigt kul! Stackars Anna bara som fick vänta på sin mat i 100 år. Men hon fick en efterrätt som plåster på såren. Pappa Raz utsågs till Toastmaster för kvällen och skötte sig utmärkt.

Sedan var det utgång  men usch, det vad det inte var ett uteställe i våran smak! Bara dunka dunka och peka-på-skorna musik. Bara en endaste bra låt hörde jag på hela kvällen. Jag, Pettson, Kviding och Tian drog oss hemåt vid halv tre tiden efter det obligatoriska fyllekäket på Donken.

Igår vankades de Melodifestivalens 2:a chans. Jag, Kviding. Frida, Tian, Angelica och Tobbe tryckte ihop oss i Kvidings rum och tittade. Självklart gick fel låtar vidare, men så är det väl alltid eller hur? Jag och Frida tyckte helt klart att Uggla kunde ha fått gå till final, medens killarna mer tittade på ben/kropp/bröst och kom fram till att det var ganska bra folk som gick vidare i alla fall. Suck...

Idag står det plugg på schemat så det kanske är dags att jag slutar blogga och sätter igång? Annars får jag väl sitta här hela natten och det låter ju så där halvlockade. Nja... Bäst att sätta igång. Nu. På en gång.


Kommentarer
Postat av: faaj o aidahoe

heeeey yaaaa bruttan!!! skojigt att lasa din blogg har pa andra sidan jordklotet.. nu har man annu mera koll pa dig! Jaaa! =)nu ska vi aka upp i en skrapa som ar ingenting som varan i gurkstan. wish you were here!! Massa pussar xoxoxox =)

2007-03-05 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback