Läget just nu

Det trallar och går här i mitt lilla liv. Har inte riktigt fått ut förkylningen ur kroppen, håller på att bli galen!
Annars är det bra, vart ju faktiskt bjuden på bio i söndags! Lyxigt va?!
Såg Tenacious D, Sjukt rolig film, barnslig och tramsig, helt i min smak! 
I går kollade vi dessutom på 100 Höjdare!!! Hur kul som helst, speciellt med gubbarna som var Hockey-fans.
Idag blir det till att plugga lite och fixa mat innan de Desperata Hemmafruarna träder in i mitt vardagsrum. Längtar...

Kommentarer
Postat av: Anders

Satt och läste lite, och jag kom att tänka på dig. Ditt sätt, din egenskap att ta tillvara och komma ihåg bra händelser, ditt sätt att vara en obotlig optimist och livsnjutare. Det är en egenskap som du måste vara rädd om, något som gör att du kommer leva ett lyckligt och långt liv. Jag tror det, och jag vet att det kommer bli väldigt bra. Jag tror på dig, stenhårt! All lycka till dig.

2007-03-14 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback