Sandy-Fakta

A) Fyra jobb jag haft:
1. Inspiratör
2. Stallpersonal
3. Städjobb
4. Lägerledare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Shrek 1
2. Shrek 2
3. Mr. and Mrs. Smith
4. Sthlm Live

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Västeråscity, som liten skit. 
2. Dingtunacity, som lite större skit.
3. Utanför Dingtuna, som äldre skit.
4. Bosön, som den 21åriga skit jag är idag.

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. One Tree Hill
2. Grey's Anatomy
3. Sthlm Live
4. Desperate housewives
5. 100 Höjdare!!!

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Öland (Sverige)
2. Kanarieöarna (Spanien)
3. Kreta (Grekland)
4. Paris (Frankrike)


F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Hotmail/msn
3. Aftonbladet
4. Hippson

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Sourcream-chips
2. Lant-chips
3. Gröna Pringles
4. Allt med Bearnaisesås

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I Australien med Faj, Ida, Josen och Sara.
2. Uppe på en hästrygg i full fart.
3. Ute i solen.
4. I min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback