So long people!

Jaha, nu börjar det dra ihop sig! Om exakt 3 timmar och 35 minuter lämnar vi Campus och beger oss norrut. Just nu råder det någon form av packningshysteri på Campus. Ska jag ha fler byxor? Behöver jag alla tröjor? Vad har du med dig för mat? Hur många väskor har du? Och den viktigaste frågan, var har du gjort av spriten??? Likt yra höns springer vi runt hemma hos varandra. Inspekterar. Våndas. Frågar. Jämför. Likt förbannat kommer man att sitta där i bussen och svära över att man glömde något men det hör väl till antar jag? För vad vet jag? Jag är ju en näst intill fjällenoskuld med endast två tappra försök med skolan som erfarenhet, det gills väl föga antar jag? Jag, Anna och Andreas kommer i alla fall rocka i den ljus-ljus-ljus gröna gruppen. Vi har lovat varandra att inte skvallra om man gör någonting dumt för då får man åka runt med ett par orangefärgade benvärmare med pinglor på. Den i min grupp som får den när jag är bakfull åker på en rak höger vill jag lova!

 

Nej nu blir det lite mys innan jag åker.
Självklart kommer jag blogga om allt saftigt skvaller när jag kommer hem, var så säker!

So long...


Kommentarer
Postat av: Anders

skönt att höra lady, hoppas ni får ha det bra o ch spå.

2007-03-18 @ 00:59:29
Postat av: Sundberg

Får man klaga lite på din sida nu? :P hihi. Jag vill veta ALLT om fjällen, och som du ser i min blogg nu så har jag TVÅ uppdateringar bara idag ;) haha.
Kramis

2007-03-27 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback