Tror Tommy på människan nu?

Igår var det melodifestivalen som gällde.
Fram med chipspåsen, dippen och sångrösten för här skulle det koras en vinnare!
Jag, Malin, Mia och Cissi samlades hemma hos mig så där 19:59, precis i lagom tid.

Malin tvingade in oss i en lek där alla fick dra ett nummer mellan 1-10. De nummer man fick (man fick dra två) var man tvungen att heja på.
Cissi försvann bort en stund och missade sin 4:a och 5:a. Kanske inte så konstigt att de inte gick så bra för den trallande skolfröken då? Malin däremot gick in för det hela för kung och fosterland. Hon fick Andreas Johnsson och Tommy Nilsson. Vi kom fram till att Malin nog var den enda i hela landet som hejade på Tommy eftersom han bara fick 0 poäng.
Mia däremot var inte så bra på att heja på sin Sanna Nilsen och hon ballad-Sarah. Dock var vi grymma under Sanna Nilsens låt då Jag, Malin och Mia ställde oss på mitt köksgolv och körde hela fröken Nilsens dans. Vi var kort sagt grymma! Dock ramlade vi ihop i asgarvandes på golvet när vi insåg att någon kanske såg oss genom fönstret. Vilken syn, ojojoj... Jag hade turen att dra Måns och The Ark så jag skrek för allt vad jag var värd på "mina" nummer. Det hjälpte tror jag eftersom de faktiskt vann. Dessutom ringde jag och röstade. Yeah!


Kul hade vi i alla fall och kort sagt. RÄTT LÅT VANN!
Så nu behöver vi inte tjafsa om det något mer. Bra va?!

Kvällens roligaste:
Eftersom att Tommy Nilssons låt hette "Jag tror på människan" så var Malin otroligt noga med att påpeka att hennes nummer i alla fall trodde på människan och att han var en sådan fiiiin människa som gjorde det. Han ville inte ha några poäng enligt Malin, för det viktigaste för honom var faktiskt att tro på människan. Min pappa ringde lite senare och han däremot trodde att Tommy Nilsson inte trodde på människan längre eftersom han fick 0 poäng.



Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHAHAHAHHA =D

2007-03-11 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback