Utbildningsdags!

Hjälp. Gissa och vi är möra i kroppen?!
Jag, Gangster och Cissi var på utbildning med Korpen idag. På väg dit, så där 08:00 en lördag morgon var vi så där lagom trötta vill jag lova. Men tid för att sega oss hade vi inte för det var full fart ifrån första början! vi fick prova på lekgympa, äventyrsgympa, sportis, danslek och Minifighters. det var riktigt roligt och här kommer några små gobitar ifrån dagen:

- Vi fick springa på led och repitera alls namn. Jag var ganska långt bak men sa alla namn så klockrent att jag fick applåder. Weeei! Tänka sig va??

- Vi skulle få puckla på varandra två och två och jag gjorde övningen med Malin. Tror ni att jag åkte på stryk? tror ni att jag flög rakt in i ett fönster? Tror ni att hon sparkade mig på armen istället för på kudden?  Gissa själva. Men det är klart, är man en Gangster så är man. Hon är i alla fall snäll och lånar ut sin dator till mig nu just i skrivande sund.

- Bara synen av 15 "damer" i 35++++ kategorin svinga sig runt som små barn i ribbstolar, ringar och gud vet allt, var en sak för sig, hur kul som helst.

Nu är vi trötta, möra och lite slita i kroppen efter fem timmar med lekar, övningar och alla möjliga pass. 
Men kul det var det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback