10 VIKTIGA FRÅGOR TILL KASSAPERSONALEN

Schemat ifrån sommarjobbet (shit jag kan verkligen inte tröttna på att använda ordet sommarjobb!) har anlänt. Det ser helt okej ut! Jobbar ganska många söndagar vilket är najs med tanke på att det ger mer betalt. Sedan är det mycket blandat kvällar och förmiddagar vilket är skönt för då kan man alltid hitta på en del bus och hyss under dagen ;)

Fick även en härlig lunta med papper. Rubriken är "Så här gör vi på ICA-maxi".
Låter seriöst, bäst att plöja igenom den så att man har lite koll när man kommer dit. Dessutom fick jag schemat till någon Carl Sandell. Undrar vem det är? Kanske min handledare? Hoppas jag får en snäll och rar handledare så att jag kan ställa alla mina dumma frågor som jag har på lager.

1. Vad står ICA för?
2. Exakt hur många decibel bör man höja rösten till någon som är 65+?
3. Vad gör jag om jag blir akut kissnödig?
4. Vad gör jag om jag fastnar i kassapparaten och inte kommer låts innan nästa kund?
5. Får man slå dom som tränger sig?
6. Får jag själv sätta priser på produkter som köps av folk jag tycker mindre om?
7. Om jag misstänker ett onaturligt behov av fryspåsar hos en kund, vad gör jag då?
8. Om jag råkar ha av ett bankkort, måste jag då betala all mat dom har handlat?
9. Vilka skor passar bäst till den härligt manliga grova klädseln vi ska bära?
10. Om någon tar en springnota, vad gör jag då?

Hoppas Carl Sandell kan svara på detta. Annars blir jag vrång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback