ÄVENTYR I STAN

Idag var jag inne i stan efter skolan med Angelica och Gangster. Anna hängde med en stund och Frida gumman åkte hem ganska fort för hon mådde lite krassligt. Vi hade mycket trevligt och siktet var Innsällt på klänning till utsparken. Tror du vi hittade något? Nää... som vanligt.

Dock shoppade vi galet mycket smycken i en affär. 10 smycken för 95 kronor. Vi var nästintill säkra på att prylarna var stöldgods ifrån något fjärranland men vad sjutton, det var ju billigt så!

Sedan hittade jag en skön gul vardagsklänning på H&M, me löööv!

Dock var det mest äventyr när vi åkte hem. Vi fick nämligen åka med lyxbussen, det vill säga, den som går enda upp till Bosön. Men när bussen har stannat på sista stationen innan Bosön, åker den vidare istället för att svänga in till Bosön. Det går ett sus igenom bussen och alla säger i kör:

"Öhhhh.... öhhhhh.... du glömde svänga..."

Chaffisen lyckades med en snygg sväng och vi kom helskinnade hem. Såklart asgarvade jag halva vägen till Bosön efter detta äventyr men jag är ju som jag är, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback