BLIVANDE TRÄDKRAMARE?

Nu har jag inte träffat H på två veckor. Det börjar bli tungt och en smula ensamt. Dock hade jag en del...hum...intressanta drömmar i natt som jag nog ska kunna leva på tills han kommer hem på måndag ;)

Det är galet vad man blir beroende av närhet. Nu är jag lite så där halvdesperat. Har börjat prata och klappa väldigt mycket med min katt Ebba till exempel. Hon tittar mest på mig med en förnärmad min och undrar vad jag håller på med. Vad i stallet idag också. Ville verkligen inte gå därifrån. Ville bara stå och klappa, borsta, pyssla och pussa. Hot Shot tycker mest jag var allmänt skitdryg och fnös åt att jag störde mitt i maten.

Tur för min kära stackars omgivning att H snart kommer hem.
Annars hade jag nog gått och blivit trädkramare snart i brist på annat liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback