HELG? VAD ÄR DET?

Attans bananer.
Jag var helt säker på att jag skulle få en lugn och skön helg. Skulle bara hänga i stallet, träffa Mimmie, gå lägga mig tidigt, dricka mycket vatten och äta frukt. Ni vet så där härligt äckligt nyttig som man aldrig annars hinner vara? Tyvärr vart det inte så den här helgen heller...

En liten klocka ringde i mitt huvud som sa att shit, det är ju snart skola igen. Alltså är det slut med att bara glassa runt, nu är det dags att ta tag i lite skoluppgifter! Eller lite, det är ett par stycken. Blä.
 Jag som hade tagit ut sommarlovet lite i förskott. Tji fick jag liksom.

Sedan ringde en andra klocka.
Det är det där j*vla vårruset på onsdag vilket betyder att NU är det läge att dricka vatten, käka pasta och springa ett par sista rundor. Hjälp.

Sedan kommer ju H hem på måndag, så jag vill gärna vara ledig ifrån sånt här tråkigt då så att jag bara kan klänga på honom innan han åker tillbaka på tisdag igen.

Med andra ord, den där lata helgen får jag ta någon annan helg.
Funderar på att boka in v. 5 2009 till det. Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du ladda upp med massa godis chips och film sen grytm håller tummarna för dig på onsdag;)

2007-05-21 @ 21:41:12
Postat av: Anonym

Skönt att du ladda upp med massa godis chips och film sen grytm håller tummarna för dig på onsdag;)

2007-05-21 @ 21:41:14
Postat av: Anonym

Skönt att du ladda upp med massa godis chips och film sen grytm håller tummarna för dig på onsdag;)

2007-05-21 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback