I MORGON SKA KLASSEN RIDA

Tjohoo!

I morgon skall delar av klassen ta en ridtur på idrottslektionen. Sanna kommer att hålla i lektionen, Frida kommer att hjälpa till och jag kommer att visa övningarna till häst. Tänka sig, äntligen får jag en chans att visa att jag är grym på nått. Har ju verkligen ingen bollkänsla eller nått sånt. Men nu jävlar, i morgon ska det gnäggas som aldrig förr och jag ska vara den stoltaste hästnörden. HA!

Dagens vanligaste kommentar har varit:
"Men jag vill ha den snällaste hästen!"

Moahaha, Sanna som sa dela ut hästarna har ju värsta makten nu! Om det är någon som har bråkat med henne så ligger nog den risigt till nu...

Bara så ni vet kära klasskompisar, ni ska få galoppera i fullt fart och så ska vi hoppa 1.30 m.
Kul va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback