INTRESSANT SHOPPINGRUNDA

Idag var det härligt väder, hur skönt som helst med lite sol vill jag lova.
Jag var till och med sjukt modern och hade tights + lång t-shirt. Vem trodde att jag kunde liksom?

Lyckades roffa åt mig:
♥ Ett par svarta shorts.
♥  En söt turkos topp med en urringning som heter duga (hjälp!)
♥  Ett gult brottarlinne.

Najs!

Det hände ganska intressanta saker i dag på stan.

1. Jag var inne på New Yorker och stod i kön för att köpa den turkosa. Det går en brud förbi mig och jag reagerar på hur grå och trist hon såg ut, och ledsen och också. Stackaren. Dock höll ögonen på att ploppa ut när jag ser att hon gick till underklädersavdelningen och roffar åt sig det porrigaste röda setet med stayups och hela baletten. Tji fick jag kan man säga.

2. Jag hittade de ultimata shortsen. Jag har dammsugit hela Västerås efter det ultimata paret. De ska vara svarta. Inte för långa, inte för korta. Inte för tighta, inte för stora. Inte för små fickor, inte för stora. Inte för tight över rumpan, men absolut inte hängande.

Visst är det härligt när man inte har så höga krav?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback