MAMMA GER MIG PORR-TROSOR

Min lilla mamma har precis varit en vända till Paris med en klass i sin skola som skulle dit på klassresa.
Som den snälla mamma hon är, shopade hon lite grann till mig där nere.

Fick en prickig blus (jo det är verkligen en blus!). Har inte bestämt mig för om jag ska hata eller älska den men för at göra mamma lycklig så använder jag den tills jag har bestämt mig.

Men sen kom den stora chocken?

Hon hade visst gått förbi någon sån där fyndlåda med trosor och så tänkte hon att ja, klart jag ska köpa två par till Sandra, hon är ju trots allt den perfekta dottern (Jo, jag är helt säker på att hon tänkte så!).

Om man då tänker att man först fått en prickig blus av mamma, känns risken ganska stor att man skulle få prickiga trosor a'la Bridget Jones eller hur?
Men icke sa nicke! Här slog porr-mamma till och köpte svarta och röda små spetshistorier!

Hjälp!

Skulle försöka förklara detta för mina kära pojkvän men han vägrade tro på mig. Kanske inte så konstigt? Jag hade också trott att han hade drev med mig om han sa att hans mamma hade köpt porriga kalsingar till honom. Det värsta är kanske ändå att nu vet mammas elever om att jag springer omkring i dessa trosor!

Tack för de, kära mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback