MITT EGET FÖRBUND!

H och jag sitter och låsasbråkar och tjaffsar. Till slut får han damp och jag får ett eget förbund.
Jag är nu enligt H utsedd till Militanta Kvinnliga Ridsportförbundets Ordförande.

Wohoo!

Fröken Lindblad är tillfrågad som sekreterare eller kassör.
Hon överväger starkt att anta posten då hon kom med en hel del briljanta förslag.
Till exempel:
- Inga killar får vara med.
- Vi ska ha FI som gudar.

Jag har själv några förslag:
- Färgen bör vara militärgrön.
- Vi ska ha en logga som är en en AK5:a i en hästsko.

Alla kvinnliga läsare är självklart välkomma att ansluta sig.
Sätt i så fall in 2562:- på postgiro 9-54285493.
Alla medlemmar får självklart är mycket läcker t-shirt!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Roomie-Anna

lite väl dyr medlemsavgift hörrni

Postat av: Anonym

Jag vill gärna ha ngt rosa med med tanke på FI...
Kanske kan ta upp detta i styrelsen om campus rabatt eller ngt med tanke på roomies kommerntar!! ;)

2007-05-03 @ 21:34:52
Postat av: Anonym

Jag vill ha ngt rosa med också som symboliserar FI.. kanske kan ha ett campus pris för studenter ska vi ta upp detta i styrelsen med tanke på Roomies kommentar!!

2007-05-03 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback